2.02.2008

文章風格

西元二零零八年二月二日。

零時零一分。

女朋友話我個blog寫起黎文縐縐咁,其實讀起上o黎有d 悶,文正亦有少少同感,因為要用同一種風格去寫,有時會用o左我寫一篇文o既超過50%時間。

就好似中學作文咁,其實就住一個題目,你總可以求求其其、是是但但撩六百粒字出黎,而如果你想攞高d 分,少不免要玩下修辭技巧。

文正決定放棄o個個包袱,唔再堅持玩文字遊戲,有時可能會用多d 口語,可以增強感染力,讀者睇o左上黎都無咁悶。

但係我一定會堅持第一行用「西元」兩個字開頭寫日期,同埋第二行短短咁寫下天氣或者時間或者諗到乜就寫乜。

就係咁,聽日見,bye!

2 則留言:

匿名 提到...

我很喜歡你的筆風,不會覺得沉悶。
By the way我也是個TB!

匿名 提到...

我也喜歡你以前那種風格多一點...