3.24.2008

隔離族族人

西元二零零八年三月二十三日。

快樂的週日。

文正和女朋友平時愛望靚女,也愛望靚仔。今天就在尖沙咀栢麗大道遇到兩位美男子。

兩位都外表俊美,斯文,衣著企理,就像burberry 和 gucci的男模特兒。兩人並肩而行,原本已經很搶眼,但最能吸引人注目的必數他們十指緊扣的左右手。

女朋友說看到他們後覺得很感動,大膽的承認,不忌諱的拖手,真想了解他們衝破世俗的過程。

他們讓文正想起一位中學男同學,傳聞該男同族同學已經拍過四次拖,伴侶全都在討論區認識的。文正總覺得男生不是深切痛恨男同族的就是避之則吉,做不成情侶的,多數連做朋友也不能,男同族族人的求偶機會少,生存空間也細。我很慶幸女同族的普及性較高,而且多為直女所接受。

其實我族和男同族所爭取的無非都是自由戀愛的權利,我想,我們真應該互相支持一下,也好學習他們獨有的華麗。

3 則留言:

匿名 提到...

pw註冊好麻煩-v-

師傅仔 提到...

urrrrr,,,sor,,上面個個cm我比錯左,,

不過我睇左你篇日誌我好認同
我覺得gay比起les好似較難以為人接受
不過我絕對地支持佢地=]!

我日日都有追睇你ge日誌=]
你又多了個粉絲了xd

Unknown 提到...

每次睇你既blog都極具娛樂性
及每次都有種吸引力令我每日去追
有好多時都會有相同既同感
正正講出左我一d既心聲