4.23.2008

選舉

西元二零零八年四月二十三日。

眼瞓到暈。

文正平時在街上遇到族人情侶,有時會忍不住拍下很美的一刻,今日找來一些專影背影的和大家分享,假如閣下在敝網誌發現自己的相片,又感到極度討厭,請通知文正,我立即刪除及道歉。

可否來個投票?選出最sweet 情侶?可選多過一對。

1.
2.

3.


4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.







5 則留言:

沒有勇氣的人 提到...

呢個投票,都幾得意wor,
應該唔會得罪人既.

匿名 提到...

文正:

都是背影啊(笑)

這樣很難投啊~

匿名 提到...

9吧,,xd
她們是攬著的
其他有的很開,,,
但我投錯了7xdd

by 師傅仔

匿名 提到...

hahha.....
actually i am the one in photo 10 la, wht a nice picture, thanks for taking that~
dun mind if i save a copy, right?
haha~

匿名 提到...

wkakaka....
其實我都係第10張相...係留上果個匿名人既女朋友....哈哈
係我另一半既表姐話我哋比人影咗相
好爆笑...不過好sweet...
hahaah..我都save 底咗copy 呢..hehe~