4.28.2008

麻煩人

西元二零零八年四月二十八日。

陰。

文正在blur-f看了這個post,嘔了一枱都是血。我實在太想聽聽當事人解釋「女人咋嘛,我唔驚wo,完全無威脅!!」這一句。

我想起一個纏過Becky的男人就這樣說過:「佢係女仔黎o架喎。」、「我唔覺得你係同性戀囉。」、「佢比唔到你o既野我比你囉。」,Becky堅決拒絕他之後,他說了一句「你對我好唔公平。」

well,我想說說我的感覺。

第一句「佢係女仔黎o架喎。」:
他是不是在「搞gag」?難道他以為Becky被我的男性化外表騙了,所以才作此澄清?要是我是Becky,我大概會驚呼「噢!係咩?你唔講我唔知喎!」

第二句「我唔覺得你係同性戀囉。」:
是不是同性戀,不是由老兄來覺得的,他不覺得Becky是同性戀,其實Becky都不覺得他有腦。

第三句「佢比唔到你o既野我比你囉。」:
網友們明白他的意思嗎?他是否說性?一個TB不能提供予一個女人的,就由一個男人來提供。這是他的邏輯。那麼,一個女人不能提供予一個男人的,是否要由一個男同志來提供?

第四句「你對我好唔公平。」:
這句令文正最噴飯。真想問他什麼才叫做公平。要不要投票?要不要去平機會?

有時我們真的會遇到這類人,自以為是,眼光狹窄。不過,文正總是提醒自己要避免和他們有正面衝突。同性戀是一種lifestyle,同樣地,愚昧無知也一樣。各人有選擇生活方式的自由,我們聽了,笑完就算。反正Becky是一個令我很安心的女朋友,其實我也可以說一句:「癲佬咋嘛,我唔驚wo,完全無威脅!!」

3 則留言:

匿名 提到...

情比金堅
冇野好驚=]
臭男人請彈開,,~呵
任佢地再點講野
都分開唔到心連心的一對愛侶!

by 師傅仔

匿名 提到...

哈.. 妳每一篇文章, 每一字句都十分精闢..

正中我們的感受!

匿名 提到...

曾幾何時都有一個男仔同我講過:
"佢女仔來架喎!!"
我答"我夠知啦,,洗咩你講,,我就係鍾意女仔"

我諗男人想的,,同女人想的太唔同
所以佢地先會問d咁無聊既問題