4.29.2008

兩個讓我很快樂的回應

西元二零零八年四月二十九日。

很快樂。

文正今早收到兩個在《選舉》的留言,分別是──

「hahha.....
actually i am the one in photo 10 la, wht a nice picture, thanks for taking that~
dun mind if i save a copy, right?
haha~」

和──

「wkakaka....
其實我都係第10張相...係留上果個匿名人既女朋友....哈哈
係我另一半既表姐話我哋比人影咗相
好爆笑...不過好sweet...
hahaah..我都save 底咗copy 呢..hehe~」


老實說,這是頗為出乎我意料的回應。原以為一旦被人發現自己偷影了人家的相片,一定會被唾罵兼迫令刪除,誰知...看她們的回應...似乎...我也不算太乞人憎。(如果文正get錯,請指正)

在facebook 上看見兩位同日的相片,原來4月1412日正是陳兄弟的22歲生日,文正在這裡要補祝你生日快樂了。

p.s.我有解像度更高的相片,如果閣下想要,文正可以以電郵寄給你們。

3 則留言:

匿名 提到...

haha......
i would like to have those photos too, maybe you send those to my gf la, cause i dun wanna post my email here, thanks!

btw,haha,my b-day should be 12/4 instead of 14/4. Your photos are like a belated b-day present, haha, coz we never have photos like that.

one last question, r u from CUHK?

方文正 提到...

oh, you are right. it's 12th, not 14th.
I went to Joey'z concert that day..
thanks for reminding me.

will send ur gf the pic, yet there is only one pic, not picz

not from CU
=)

匿名 提到...

哈哈,,,文正ge日誌實在太多人睇喇xd
連相中人都搵到上泥xd

by 師傅仔=]